reklama

Dovidenia ujo Milan

Pamätám si na to,ako si za mňou chodil s trpezlivosťou a otázkou do izby, prečo som v nej stále zatvorená. Ja som ti vždy odpovedala, že mi je v nej dobre a ty si vždy s nepochopiteľnou vrákou na čele a s tajúplným úsmevom na tvári odchádzal za dvere.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pamätám si ako si ma na pravé poludnie odprevadiľ do záhrady, aby som ti pomohla vytrhať burinu v kukurici a ja som potom dostala úpal zo slnka. Ty si sa len zabával na tom aké som jemné stvorenie z mesta a nič nezvládnem. 

Pamätám si na to, keď si sa ma spýtal na to, či si nechcem vziať tvojho syna za manžela a dospeli sme k záveru, že je na to ešte čas, ale ty sa to dozvieš ako prvý, keď sa niečo také začne plánovať. 

Pamätám si na to, aký si bol hrdý na to, keď sa tvoja prvorodená dcéra vydávala a ty si skrýval slzy šťastia a ukázal si ich len mne. Spolu sme plakali a šantili na jej svadbe. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pamätám si na to, ako si nechápal, že ma Godzila (pes) občas viac poslúchala ako teba. Povedal si len, že asi ma viac miluje ako teba. A opäť sa ti na tvári vyčaril tvoj krásny úsmev. 

Pamätám si na všetky tie roky, keď sme boli spolu v každodennom kontakte, na všetky tvoje úsmevy, slzy, i zlé nálady. 

Teraz mi padajú slzy. Slzy, ktoré patria len tebe a spomienke na teba. Mám však úsmev na tvári, pretože viem, že by si to tak chcel.  

Jedine, čo ti teraz  sľúbim je to, že raz sa opäť stretneme, a opäť sa budeme rozprávať, smiať, plakať, či hádať o tom, kto má a kto nemá pravdu. 

P.S. Tak mi tam hore podrž miesto. Jedného dňa pídem. Nebudem teda hovoriť s Bohom, ale dovidenia.

Martina Čavojská

Martina Čavojská

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoduché dievča, ktoré stále spoznáva svet :0) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu