reklama

Sme to jednoducho my...

Si to ty. Som to ja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Nikto nám stále neverí, že to dokážeme. Že je to úprimné. Nikto nám neveril od začiatku. Nikto nechcel uveriť, že milovať sa dá od pvého pohľadu, od prvého ahoj. Nikto nám neverí ani dnes, ale nám to nevadí a je nám to jedno. Obaja vieme, že oni to raz pochopia. Jedného dňa sa budú radovať s nami. Budú sa s nami tešiť z každého nového dňa, čo môžeme byť spolu. Budú mať tie isté iskričky v očiach ako ja, keď ťa vidím z diaľky ako sa na mňa usmievaš.

Oni to pochopia a preto mi vôbec neprekáža, že dnes ešte neveria. Že nevidia tú krásu, ktorú máme v srdci. Že nevidia ten pokoj na našich dušiach, keď sme jeden vedľa druhého. Hlavné je, že to vieme my dvaja. A vieme si jeden druhého vážiť. A to sme jednoducho my a už sa nezmeníme...  

Martina Čavojská

Martina Čavojská

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoduché dievča, ktoré stále spoznáva svet :0) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu