reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Čavojská

Martina Čavojská

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoduché dievča, ktoré stále spoznáva svet :0) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Lepší zajtrajšok

Martina Čavojská

Lepší zajtrajšok

Veľa ľudí mi rozpráva o tom, aká som naivná optimistka. Podľa ich slov, zle informovaná realistka. Každému vysvetľujem, že už som taká a iná ani nikdy nebudem, a ak sa im to nepáči, tak sa so mňou nemusia stýkať.

  • 1. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Kúpime 2-izbový byt

Martina Čavojská

Kúpime 2-izbový byt

Posledné dva mesiace zisťujem, že nájsť byt nie je až také jednoduché ako som si predstavovala. Je okolo toho dosť starostí. Vždy som si myslela, že stačia peniaze, nájsť byt, ktorý vyhovuje všetkým vysnívaným predstavám a ostatné už ide jednoducho. Bohužiaľ, mýlila som sa.

  • 19. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Sme to jednoducho my...

Martina Čavojská

Sme to jednoducho my...

Si to ty. Som to ja.

  • 7. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Kamaráti do deště

Martina Čavojská

Kamaráti do deště

( K + T + S + M )

  • 27. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu